Waardering van De Nationale Apotheek - Mijdrecht op 21 december 2017

9.7

Als gebruiker van MedApp (een innovatieve, mobiele medicatie-app van Nederlandse bodem) ben ik, door deelname aan een pilot, bij de Nationale Apotheek terecht gekomen als klant. Hoewel ik wat sceptisch stond tegenover een (oneerbiedig gezegd) 'postorder-apotheek', zijn mijn ervaringen over de afgelopen maanden uitstekend en boven verwachting. Ik plaats mijn bestellingen via MedApp, MedApp en de Nationale Apotheek onderhouden het contact met de huisarts, de Nationale Apotheek zorgt vervolgens voor de levering. Bestellingen zijn binnen enkele werkdagen in huis, goed verpakt, worden niet bij de buren geleverd en alle benodigde informatie wordt keurig bijgevoegd. Bij onduidelijkheden wordt er telefonisch contact opgenomen na ontvangst van het recept. Het telefonisch contact is zeer vriendelijk, professioneel en klantgericht. Als er onverhoopt is misgaat wordt dit snel en correct opgelost. De enige twee suggesties die ik zou willen doen is enerzijds een andere vervoerder overwegen. De huidige vervoerder, GLS, geeft vrijwel geen tijdsindicatie (enkel een dagdeel), maakt helaas regelmatig routes niet af en levert niet op zaterdag aan particulieren. Dit valt de Nationale Apotheek uiteraard niet aan te rekenen, maar wellicht dat een andere vervoerder een klantvriendelijker alternatief zou zijn. Daarnaast zou ik een e-mail ter bevestiging van ontvangst van het recept vanaf de huisarts door de Nationale Apotheek erg prettig vinden, zodat je weet dat de bestelling binnen is en in behandeling is genomen. Doordat medicatie vaak besteld moet worden en ik mijn medicatie via MedApp bestel, blijft het stil tussen de bevestiging vanuit MedApp en de verzendbevestiging van de Nationale Apotheek.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Nationale Apotheek? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.