Waardering van Dienst Apotheek Salland - Deventer op 3 juni 2019

6.0

Goeden dag.Vanmorgen na 2 weken en een open hart operatie werd ik eindelijk uit het Dev. ziekenhuis ontslagen.De afdelings verpleegster had voor mij het recept van de Cardioloog doorgestuurd naar de apotheek beneden in de hal van het dev ziekenhuis.Daar aangekomen mocht ik nog door de drukte 45 a 50 minuten wachten voor ik aan de beurt was.En dat nadat je net was ontslagen,en je zo snel mogelijk naar huis wil.Ook de dames die in de apotheek werkten waren niet vooruit te branden.Ik wil hier mee weergeven dat het veel vaker zo druk is in de weekenden.Maar dat de uitbater van deze apotheek er gewoon  maling aan heeft.Voor hem telt blijkbaar maar een ding, bezuinigen, zo goedkoop mogelijk dienst verlenen. Dat dit ten koste gaat van de patienten intersesseert hem volgens mij geen ene bal.Geachte uitbater van de dev.apotheek,laat u w gedachten eens gaan over deze klacht en doe er in hemels naam iets aan.Ik had na ruim een uur eindelijk de benodigde medicijnen en kon dood moe naar huis.Ik kan mij niet voorstellen dat dit de opzet is van uw bezuinigingen.Dit soort praktijken komen u niet ten goede en de patienten al helemaal niet.Dus ik zou zeggen laat uw licht schijnen over deze zaak en breng de broodnodige verandering aan.Dan kunnen we samen weer gezellig door een deur.Graag zou ik een reactie van u krijgen.

Bent u of werkt u voor Dienst Apotheek Salland? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.