eFarma Apotheek

Apotheek

Biesland 7 1948 RJ Beverwijk

843 resultaten voor je selectie:

De sortering wordt niet beïnvloed door de zorgaanbieder. Lees meer.
30 juni 2022 - Geplaatst door de redactie

Ruim van tevoren krijg je een e-mail dat je medicijnen er aan komen. Later, vlak voor de bezorging, nog een bericht met de melding wanneer precies. De hele route van herhaling verloopt vlekkeloos en...

20 juni 2022 - Geplaatst door de redactie

Makkelijk te bestellen op decente en snelle levering van het product.

7.2
19 juni 2022 - Geplaatst door de redactie

Verzendapotheek, doen wat ze beloven en responsieve klantenservice. Voor urgente medicijnen is de levertijd van 1 a 2 dagen een nadeel.

18 juni 2022 - Geplaatst door de redactie

Makkelijke en voordelige apotheek.

9.3
13 juni 2022 - Geplaatst door de redactie

Zelfs de apotheker durft niet online te komen! Ik bedoel de mannelijke! Zeer slecht te bereiken! Zij wllen dat iedereen op internet gaat! Lijkt mij niet verstandig om met Efarma in zee te gaan.

Reactie van/namens Apotheek eFarma Apotheek - Beverwijk

Wij herkennen ons niet in deze negatieve waardering. Graag zouden wij willen weten wat u precies bedoelt met "durft niet online...
2.0
4 juni 2022 - Geplaatst door de redactie

Het is de 1e levering dus ik kan het niet goed beoordelen maar tot nu was het allemaal prima. Hoop in de toekomst ook zo.

8.4
26 mei 2022 - Geplaatst door de redactie

Een perfecte service met recepten en herhaal recepten. Spoed levering mogelijk indien gewenst!

20 mei 2022 - Geplaatst door de redactie

Snelle levering indien voorradig en anders netjes telefonisch geholpen

9 mei 2022 - Geplaatst door de redactie

Vanwege voortdurende onenigheid in de apotheek in ons dorp ben ik overgestapt naar eFarma. De communicatie werkt prima, recept uploaden en het origineel opsturen gaat gewoon uitstekend. Medicatie...

9.5
20 april 2022 - Geplaatst door de redactie

Mooie overzichtelijke site vriendelijk personeel snelle reactie op vragen in berichten box van de site

9.6
15 april 2022 - Geplaatst door de redactie

Goede klantenservice. Snelle bezorging van de medicatie. Overzichtelijke website.

14 april 2022 - Geplaatst door de redactie

ik heb de ervaring dat men gauw ongeduldig wordt met betalen en niet weet dat je ook op een andere manier kan betalen met bijvoorbeeld BetaalDirect van de Rabobank dar heb ik een code voor.

7.8
14 april 2022 - Geplaatst door de redactie

Duidelijke site, ruime keuze van artikelen, goedkoper dan mijn apotheek, vriendelijke klantenservice, dnelle redpons en verzending. Bedankt

17 maart 2022 - Geplaatst door de redactie

Tijdige, correcte bezorging van afgesproken medicatie. Ruim vantevoren vraag of het verzonden kan worden of mogelijk nog kan wachten (omdat ik voldoende op voorraad heb).

8 maart 2022 - Geplaatst door de redactie

Je wordt er snel en correct geholpen

17 februari 2022 - Geplaatst door de redactie

Snellere communicatie bij foutje in bestelling en digitaal vestuurd recept upload zou voldoende moeten zijn.Per post is mijn inziens ouderwets

7.4
17 februari 2022 - Geplaatst door de redactie

Perfecte behandeling. Alles verloopt via internet zonder problemen. Indien nodig uitstekende behandeling door medewerkers. Top bedrijf.

17 februari 2022 - Geplaatst door de redactie

Ik vind dit een top apotheek, snelle levering, fijne website, ze kunnen mijn medicijnen bestellen met speciale merken, vriendelijke medewerkers.

15 februari 2022 - Geplaatst door de redactie

Je krijgt veel waar voor je geld. Het opsturen van recepten kan wel wat sneller.

7.2