Waardering van eFarma Apotheek - Beverwijk op 11 juni 2019

8.7
  • Hoge bloeddruk

Heb, zeker in het begin, de nodige tel. contacten gehad met vragen. Hier werd zeer correct en duidelijk op gereageerd. Toen ik van een specialist medicatie kreeg voorgeschreven die problemen konden veroorzaken in combinatie met de medicatie die ik al gebruikte kreeg ik van de apotheker van eFarma daar meteen een bericht over. Duidelijke beschrijving van de evt. te verwachten problemen. Hiermee naar mijn huisarts gegaan om dit door te spreken. Mede door de duidelijke uitleg van de apotheker van eFarma de keuze kunnen maken om de med. die de specialist voorgeschreven had te gaan gebruiken. (was med. die ik korte tijd moest gebruiken) Een belangrijke reden voor mij om over te stappen naar eFarma was het feit dat mijn vorige apotheker belachelijk duur is. Zowel de medicijnen die ik gebruik zijn er duurder alsook de andere kosten zoals de terhandstellingskosten lagen vér boven het gemiddelde. Bij eFarma zijn deze kosten niet alleen lager maar ook veel transparanter dan bij mijn vorige apotheek. Ik kan op de site de prijzen van medicijnen gemakkelijk inzien.   Het uploaden van de recepten en daarna het versturen van de originele recepten zijn eenvoudige handelingen. Laatstgenoemde kan kosteloos verstuurd worden! Middels een mailtje is daarna snel duidelijk wanneer de medicijnen geleverd zullen worden. Tot slot: Laatste vraag (m.b.t. de accomodatie) Wilde deze vraag onbeantwoord laten. Ben er n.l. nooit geweest en kan er derhalve geen waardering over uitspreken.  Maar omdat ik dan deze vragenlijst niet kan verzenden moet ik daar iets invullen. Heb daar maar een 8 ingevuld, beetje in de lijn van de andere vragen. Niet geheel correct, sorry.

Bent u of werkt u voor eFarma Apotheek? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.