Waardering van eFarma Apotheek - Beverwijk op 7 februari 2013

3.2

Ik dacht dat het handig was bij efarma mijn medicijnen voortaan te bestellen, vooral na incompetentie van mijn gewone apotheek. Ik kwam bedrogen uit. Hoewel de intake redelijk ging, blijken er fouten te zijn gemaakt. Toen ik daarover klaagde kreeg ik geen antwoord. Na vier dagen zelf weer gebeld, en krijg te horen dat ik verkeerd dingen zou hebben doorgegeven. Ik ben diabetespatiënt, maar wacht nu al anderhalve week op insuline. Toen ik vroeg waar het bleef werd mij gezegd dat ik eerst een recept moest laten zien voordat ik de insuline kreeg! In Nederland is geen recept nodig voor insuline, dus ik werd gewoon aan het lijntje gehouden. Nota bene door een apothekersassistente!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor eFarma Apotheek? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.