eFarma Apotheek

Apotheek

uit 297 waarderingen

Waardering van eFarma Apotheek - Beverwijk op 13 juni 2022

N.v.t.

Zelfs de apotheker durft niet online te komen! Ik bedoel de mannelijke! Zeer slecht te bereiken! Zij wllen dat iedereen op internet gaat! Lijkt mij niet verstandig om met Efarma in zee te gaan.

Reactie van/namens Apotheek eFarma Apotheek - Beverwijk

Wij herkennen ons niet in deze negatieve waardering. Graag zouden wij willen weten wat u precies bedoelt met "durft niet online te komen". De gevestigd apotheker Hok Tjiook (M) is via de klantenservice (per e-mail of telefonisch) bereikbaar en altijd bereid u te woord te staan. Uw negatieve waardering stelt ons nu in een kwaad daglicht, zonder dat wij de reden begrijpen. Mailt u anders uw telefoonnummer naar klantenservice@efarma.nl, dan belt de heer Tjiook u hierover graag terug.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor eFarma Apotheek? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.