Waardering van BENU Apotheek Centraal Haarlem - Haarlem op 3 december 2014

2.0
  • Hartritmestoornissen

Kom op zaterdag erachter dat ik zo stom ben geweest om mijn resterende harttabletten niet bij mijn apotheek op te halen, daar ik slechts 2 tabletten codiovan voor het weekend nodig had, ging ik naar de centrale apotheek Haarlem. Auto in de parkeergarage !! In apotheek kreeg ik te horen dat ik de 2 pillen niet kon kopen ! Omdat ik geen recept had! Natuurlijk had ik geen recept want mijn pillen lagen tenslotte klaar bij een andere zaak. Ik moest maar terug gaan naar huis en bij de huisarts een nieuw recept vragen (zaterdag!) wat dan gefaxt werd en dan kon ik weer terug komen (auto parkeren in garage !!) en dan kon ik mijn pillen kopen! Arrogante onvriendelijkheid! Alsof het een opiaat was en ik een junk! 2 hart pillen had ik nodig!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor BENU Apotheek Centraal Haarlem? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.