Waardering van Apotheek Jiskoot - Hellevoetsluis op 28 juni 2016

3.3
  • Neusaandoeningen

Lange wachtrijen, te weinig Bali's open.Maandag 27 juni om 14.45 uur bezoek gebracht bij huisarts. Neusspray als medicijn voorgeschreven gekregen. Volgens de arts kon ik het nu al ophalen. Ik lachte en vertelde hem dat ik wel zou wachten tot morgenochtend. ivm de drukte die daar meestal is. Kwam vanochtend om 10.30 uur, en er stond maar een persoon die aan de beurt was. Toen ik aan de beurt was, vertelde de medewerkster dat het medicijn nog niet klaar stond, maar waarschijnlijk in de kratten zat die nog uitgepakt moesten worden. Ze ging even kijken. Na heen en weer gekeken en wat opgetild in een paar kratten kwam ze terug, en vertelde mij dat ze het zo snel niet kon vinden. Ik heb haar verteld dat ik gisterenmiddag al bij de dokter was geweest, en het nu en dag later 10.30 uur is. En dat ik het een slechte service vond. Ben hierna de apotheek uit gelopen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Apotheek Jiskoot? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.