Waardering van Apotheek Jiskoot - Hellevoetsluis op 8 juli 2016

  • 2
  • 2
  • 2
  • 2
  • 2
  • 2

Gemiddeld cijfer

2.0
  • Astma

Toelichting

Meerdere malen slechte ervaring met de dienstverlening en communicatie van de medewerkers van Jiskoot, Rijksstraatweg. Verkeerde medicatie meegekregen!Geen medewerking bij het oplossen van het verkrijgen van een medicatie na operatie! (voorgeschreven recept was niet leverbaar, men werkte niet mee te zoeken naar alternatief)Grote wachttijden, zaak loopt vol, er worden geen andere medewerkers ingezet de toeloop op te lossen.Hartpatiënt wordt heengezonden zonder harttabletten en moet volgende dag terugkomen. Er waren 4 medewerkers, 1 onzichtbaar daarvan aanwezig.Het systeem snel balie en zorgbalie, werkt niet! Aan de snel balie waar alleen medicatie afgehaald dient te worden, wordt toch uitleg gegeven! Mijn voorstel is, bij drukte alle balies met medewerkers te vullen om de toeloop te ontlasten.Voorts te zorgen dat de medicatie zoals de richtlijnen zijn wel gereed liggen. Mijn ervaring was dat niet op orde. Deels was de medicatie klaar gelegd deels niet.Ook het opzoeken van de juiste medicatie duurt erg lang!!! Onderzoek dit organisatorisch of dit beter kan! Er is een groot ongenoegen onder uw klanten, velen klagen over de lange wachttijd, langzame dienstverlening, het heen sturen van mensen zonder medicatie, slechte communicatie.Ook had ik telefonisch aangegeven geen uitleg nodig te hebben bij de werking van mijn medicatie. Toch werd de uitleg gegeven "omdat u daar toch voor betaald" werd er gezegd..... i p v uit overheidswege zijn wij verplicht bij nieuwe medicatie voorlichting te geven, ik leg het u graag even uit "Sociale vaardigheden zijn bij een aantal medewerkers ver te zoeken. Er zijn uitzonderingen (1 positieve ervaring van een medewerkster die voor mij wel wilde nagaan waar het fout is gegaan en de gemaakte kosten door verkeerd verstrekte medicatie, wilde crediteren) Mijn eerdere klacht hierover werd niet serieus opgevolgd....uiteindelijk is dit rechtgezet, Dit levert veel stress op en dat is niet gezond! P.S. de waardering moet bij deze klantentevredenheidstest minimaal 2 zijn...laat u niet misleiden!

Vindt u dit een nuttige waardering?   Ja

De redactie kan een waardering niet op waarheid controleren. Een waardering is de persoonlijke mening van de inzender.

Reageren en contact opnemen

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Apotheek Jiskoot? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.

Partners van ZorgkaartNederland