Waardering van BENU Apotheek Kerk en Zanen - Alphen aan den Rijn op 16 november 2016

4.8
  • Acute bronchitis

Aantal keren gehad dat medicatie niet op voorraad is (anticonceptiepil en forlax). Krijg je doodleuk te horen dat je over een paar dagen terug moet komen. Niet fijn als je een uur vrij moet nemen om langs de apotheek te kunnen gaan. Een keer mondgel op recept gehaald. Ik kreeg geen uitleg over medicijn want er was volgens de apotheker niet veel te melden, maar er werd vervolgens wel geld voor 'uitleg nieuw medicijn' in rekening gebracht. Bij herhaalrecepten vergeten ze nog al eens een mail te sturen dat de medicatie binnen is. Laatste keer had huisarts 2 flesjes antibioticum voorgeschreven zodat we na flesje nr 1 niet nog een keer terug hoefden te komen voor flesje nr 2. Apotheek beweerde echter dat dit toch via een herhaalrecept moest (tja, zo verdienen ze natuurlijk meer). Pas nadat ze huisarts op ons verzoek hadden gebeld kregen we de 2 flesjes in één keer mee. Nu over naar andere apotheek (in het ziekenhuis).

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor BENU Apotheek Kerk en Zanen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.