Waardering van BENU Apotheek Carnegiedreef - Utrecht op 16 augustus 2013

2.0

Na 10 min werd mijn bestelling aangenomen en door gegeven aan iemand die het klaar zou zetten. na een 20 min wachten zag ik mijn recept nog liggen op dezelfde plek. toen ik erna vroeg werd me gevraagd of ik nog even kon wachten. na aandringen ging mvr. gelijk even voor me kijken. bleek de dienst van haar collega al 20 min afgelopen die was al naar huis. als ik nog even kon wachten dan die 'aardige' dame het zelf even pakken. bleek ook nog eens dat de druppels 2x zo duur waren als normaal. toen ik hierna vroeg kreeg ik volgende antwoord: kan omdat het eerste recept was. Jammer dat de mensen aan de Carnegiedreef zo onprofessioneel te werk gaan en toch deel uit kunnen maken van zo'n grote naam!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor BENU Apotheek Carnegiedreef? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.