Waardering van Apotheek Numansdorp - Numansdorp op 24 januari 2018

8.3

Drukke apotheek. Heel fijn dat bij drukte er een extra balie bij komt waar ik mijn continue medicatie die klaar ligt snel af kan halen. Moet alleen wel duidelijker gemeld worden. Lijkt nu of mensen die later komen eerder geholpen worden. Uitgebreid assortiment verzorgingsproducten en andere medicijnen. Duidelijke uitleg waarom ik iets moet betalen(anti conceptiepil) Aanvullende verzekering kunnen ze niet zien. Heel netjes dat ze iedere keer melden dat als ik aanvullend verzekerd ben ik het op moet sturen en het terug krijg. Pantozol wordt alleen bij iedere dag vergoed, maar als ik het altijd moet gebruiken wordt het in de toekomst vergoed als de arts het erop zet dus wel de rekeningen bewaren zodat ik de betaalde terug kan krijgen. Fijn dat ze meedenken. Ook fijn dat als het merk wat mijn verzekering vergoed niet leverbaar is ik een ander merk krijg zonder dat ik moet betalen. Robot zodat ik ook buiten openingstijden mijn medicatie kan ophalen. Kan er zelfs paracetamol enz uit kopen. Scheelt een ritje dienstapotheek. Ook fijn dat als iets besteld moet worden op vrijdag en ik niet kan wachten tot maandag ik het op zaterdag in Klaaswaal kan halen. Ze regelen zelf recepten bij de huisarts, ze zorgen zelfs dat mijn medicatie klaar staat voor het op is. Krijg een mailtje als mijn insuline in de apotheek klaar ligt. En een sms als mijn anti conceptie pil in de robot ligt. Ze hebben nu zelfs een app waarbij ik mijn zo nodig medicijnen kan bestellen en ook dan regelen ze het recept bij de arts. Minpuntjes: Erg druk, soms lang wachten, moeilijk bereikbaar per telefoon, niet Open op zaterdagplus punten: Goede uitleg, veel kennis van medicijnen en verzorgingsproducten. Uitgebreid assortiment, robot buiten openingstijden, vriendelijk personeel, nemen de tijd om je goed voor te lichten, geven ook proefmonsters mee van verzorgingsproducten zodat je niet meteen een grote verpakking moet kopen. Spaarkaart voor korting.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Apotheek Numansdorp? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.