Waardering van BENU Apotheek Oosterboer - Meppel op 20 februari 2018

7.3
  • Prikkelbare darm

Ik vind het lastig om zoveel papier mee naar huis te krijgen. Ik vind dat het gedrukt is in een erg onaantrekkelijk lettertype. Erg ouderwets. Per medicijn waren het twee of drie aan elkaar gehechte blaadjes. Dus een hele stapel. Ook vind ik het onduidelijk dat een doosje volledig beplakt wordt met het etiket van de apotheek. Daardoor kan ik de medicijnnaam op het doosje niet meer lezen. En dan de medicijnen die niet op voorraad zijn. Dat vind ik heel onhandig. Ik denk dat de enige reden dat de apotheek minder medicijnen op voorraad heeft te maken heeft met hun eigen winst-streven. De ruimte geeft weinig privacy. Ik vind het raar dat de eerste-gebruik-gesprekken aan de balie gebeuren.Ook vind ik het raar dat mij gevraagd wordt of ik op de medicijnen wil wachten. Natuurlijk wil ik dat: daar kom ik voor. Mijn ervaringen zijn niet specifiek voor deze apotheek. Ik verwacht dat het overal op dezelfde, ouderwetse, niet erg klantvriendelijke manier gaat.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor BENU Apotheek Oosterboer? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.