Waardering van BENU Apotheek St. Jozef - Deventer op 13 oktober 2014

4.2

De medewerkers vind ik niet echt klantvriendelijk en slecht met informatie geven.. Had een vraag gesteld over een dieetvoeding voor m'n dochter of de voeding tot of tot en met 6 maanden is, op de blik staat 0-6 maanden, ik kreeg als antwoord dat ik t aan de kinderarts moest vragen, dat moeten ze bij de apotheek toch weten? en ze wou de voeding niet bestellen, moest een nieuwe machtiging vragen omdat ze van nutramigen 1 naar 2 gaat terwijl de kinderarts nutramigen heeft genoteerd dus dat geld dan voor beiden ze kunnen wel moeilijk doen bij de verzekering zei ze heel kattig toen heb ik gezegd dan ga ik nu de verzekering bellen of dat zo is en toen kon t ineens wel maar moest dan op een andere dag besteld worden, slaat helemaal nergens op..

Bent u of werkt u voor BENU Apotheek St. Jozef? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.