Waardering van BENU Apotheek St. Jozef - Deventer op 18 augustus 2017

3.7
  • Prikkelbare darm

Werd vandaag heel onvriendelijk behandeld alleen omdat ik een vraag via de telefoon had of er medicatie voor mijn zoontje op het afhaalpunt bezorgd was. Kreeg ik te horen van de mevrouw dat het zonde van haar tijd is dat ik gebeld heb en dat ze email hebben gestuurd naar mijn vrouw dat het medicatie bezorgd was. Na het checken van de mail van mijn vrouw was het e-mail misschien wel verstuurd maar nooit aangekomen met de bericht dat we het kunnen ophalen. Mevrouw zei dat het zonde van haar tijd is dat ik belde dat ze balie helemaal vol had en dat ze ipv mijn domme vraag (want zo komt het over) beantwoordt, beter andere mensen had kunnen helpen. Antwoord zoals "Ja meneer het is bezorgd" is veel korter en krachtiger en was ik in no time klaar met het gesprek want dat is het enige wat ik wou weten ipv het is zonde van de tijd, ik heb balie vol en lesje te lezen dat ik beter niet had kunnen bellen maar dat mijn vrouw beter haar mail had moeten checken en zoeken naar een email dat nooit is binnengekomen! Bedankt mevrouw, van mij krijgt u 0 punten voor u klantvriendelijkheid!

Reactie van/namens Apotheek BENU Apotheek St. Jozef - Deventer

geplaatst op 7 september 2017

Jammer dat meneer het gesprek verkeerd opvat.
Wij proberen uit te leggen waarom we een bepaalde werkwijze hanteren, dit alles om de wachttijden te verkorten.
Het kost tijd om telefoontjes te beantwoorden met de vraag of iets klaar staat terwijl ze een email hebben (kunnen) ontvangen met het bericht dat de medicatie klaar staat.
Kijken of het klaar staat kost ook tijd. ( zoeken in het systeem, kijken of het werkelijk klaar staat)
Iedereen wil
namelijk graag zo snel mogelijk worden geholpen.

Ik hoop dat meneer hier begrip voor op kan brengen.

Met vriendelijke groet,

Betsie Wanders-Koerhuis, farmaceutisch consulent
Apotheek St Jozef

Bent u of werkt u voor BENU Apotheek St. Jozef? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.