Waardering van BENU Apotheek Zieseniss - Amsterdam op 5 september 2011

4.5

De lage beoordelingen zijn uiteraard gemaakt op basis van de slechte momenten. Eenvoudige goed verlopen handelingen vallen daar niet onder. Men kan een instelling het best beoordelen wanneer fouten worden gemaakt, door te observeren hoe dit wordt afgehandeld. Sinds het voormalig Zieseniss Amsterdam enkele jaren geleden door Mediq werd overgenomen is de service en foutafhandeling op alle fronten radicaal veranderd in negatieve zin. Voor die tijd was ik 25 jaar lang een tevreden klant. Wachttijden zijn fors toegenomen. Beslissingen lijken ad hoc te worden genomen. Als client ben ik enige malen voor absurde extra en onnodige kosten komen te staan. Eenmaal door pure nalatigheid, een andere keer doordat niet wordt meegedacht of uitgegaan van de client. Bij commentaar of vragen na fouten wordt evenmin meegedacht en wordt het probleem (ook door de filiaalhoudster) bij de client neergelegd. Dit heb ik als zeer onprofessioneel ervaren. Ik heb veel te hoge rekeningen (2x tot 3x hoger dan nodig) nooit geaccepteerd met gevolg dat ik soms een stuk langer op een recept heb moeten wachten. Door de aard van mijn ervaringen heb ik geen vertrouwen in een interne klachtafhandeling. Ik hoop dat er zoiets als een inspectie bestaat die extern en onbjectief kan controleren.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor BENU Apotheek Zieseniss? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.