Medsen Apotheek Dorestede

Apotheek

Steenstraat 4 3961 VP Wijk bij Duurstede

Waardering van Medsen Apotheek Dorestede - Wijk bij Duurstede op 31 december 2019

Astma

Recent een herhaling voor wat astmamedicijnen besteld. Dat doe ik eigenlijk al een jaar of twintig. Na lang wachten (kan gebeuren natuurlijk, maar is hier vrij structureel) was ik aan de beurt en heb ik ze besteld. Zou drie dagen later opgehaald kunnen worden. Door drukte werden dat wat dagen later. Daar aangekomen kregen we de medicijnen echter niet mee 'omdat het te lang geleden was' dat deze medicijnen waren besteld. Ik zou een herhaalrecept van de dokter nodig hebben. Daar kom je dan achter als je de beloofde medicijnen op wilt halen. Ik was hierover niet geïnformeerd, en de communicatie aan de balie was buitengewoon onvriendelijk. Uitgelegd dat dit al jaren zo gebeurt, maar kreeg nul op het rekest van een heel klantonvriendelijke en starre dame. Voor mij de laatste keer dat ik hier ben geweest, nog veel te verbeteren!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Medsen Apotheek Dorestede? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.