Waardering van Noorder Apotheek, locatie Bilthoven - Bilthoven op 5 januari 2018

3.7

De assistente vertelt mij bij mijn eerste bezoek dat het medicijn dat ik voorgeschreven kreeg, vergoed wordt door mijn zorgverzekering. Als ik de keer daarna het middel kom bestellen, vertelt een andere assistente mij dat het middel niet vergoed zal worden. Als ik vraag of het eraan kan liggen dat er nog niet is doorgekomen dat ik ben overgestapt van zorgverzekeraar, zegt ze dat dit zeker weten het geval is. De dag daarna krijgt mijn vader een mail dat het medicijn er is. Dat is erg onprettig aangezien ik dit liever niet met hem wilde delen. Ik ben nooit op de hoogte gesteld dat er een mail zou worden verzonden en had deze mail zelf moeten ontvangen. Als ik hierover en over de wisselende informatie van de assistentes mijn beklag doe bij de apotheek, blijft de assistente stoïcijns naar haar beeldscherm kijken en allerlei formulieren invullen. Het middel is uiteindelijk vergoed, maar ik voel me niet gehoord of serieus genomen.

Bent u of werkt u voor Noorder Apotheek, locatie Bilthoven? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.