Waardering van Poli Apotheek LUMC - Leiden op 15 juli 2017

7.8

De Poli Apotheek LUMC heeft een eigen manier van werken. Dit merkte ik al meteen toen ik een nummertje moest printen voor in de wachtrij. Er zijn vier opties. De eerste twee zijn verwarrend en oneerlijk. Keuze 1 is al je medicatie komt halen. Keuze twee is als je met ontslag gaat uit het ziekenhuis. Beide keuze komen op hetzelfde neer, maar wie keuze twee maakt is sneller aan de beurt. Zelf koos ik de eerste en heb ik twee mensen die later binnenkwamen eerder geholpen zien worden.Eenmaal aan de beurt is de afhandeling van mijn aanvraag snel en kundig afgehandeld. Ze bieden bijvoorbeeld een goedkopere medicijn aan die hetzelfde werkt. In mijn geval heeft het €12,50 gescheeld. Een arts kan zich immers ook vergissen in de juiste medicijn kwa prijs-kwaliteit verhouding.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Poli Apotheek LUMC? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.