Waardering van Medsen Apotheek Schuytgraaf - Arnhem op 28 augustus 2019

4.8

De apotheek zit oo een prachtige locatie en ziet er netjes en opgeruimd uit. Op papier zou de apotheek alles moeten hebben voor een goede dienstverlening. Helaas is de praktijk anders.De wachttijden zijn lang. Zelfs wanneer er geen andere klant is, moet je vrijwel altijd een aantal minuten wachten voordat je geholpen wordt. De baliemedewerkers zijn overigens wel vriendelijk.Je kan er alleen maar pinnen en niet contant betalen. Heel onhandig en klantonvriendelijk.Er wordt eindeloos doorgezeurd over de medicijnkluis. Wanneer ik eenmalig aangeef dat ik er geen gebruik van wil maken, zit ik er niet op te wachten om vervolgens mijn beweegredenen te moeten verdedigen. En dat elke keer weer bij ieder bezoek daarna.De recepten van een bepaalde zorgverlener, komen 9 van de 10 keer niet binnen. Dat wil zeggen: de apotheek heeft met de bewuste zorgverlener afgesproken dat het recept gemaild wordt, maar vervolgens wordt die mail niet door de apotheek gecontroleerd. De zorgvelener adviseert haar klanten inmiddels om altijd er achteraan te bellen zodra ze weten dat het om deze apotheek gaat. En bovendien stuurt de zorgverlener inmiddels standaard een bevestiging naar ons dat het recept is verstuurd.Medicijnen zijn regelmatig niet op voorraad.Medicijnen zijn zoek geraakt binnen de apotheek, waarna ik erop werd aangesproken dat ik de medicijnen vast al had opgehaald.Toen de apotheek nog in een noodgebouw zat naast de nood supermarkt, was de dienstverlening vele malen beter! Helaas.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Medsen Apotheek Schuytgraaf? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.