Waardering van Medsen Apotheek Oud Rijswijk - Rijswijk op 5 maart 2019

3.3

Helaas moet ik ook constateren  dat de service van de apotheek Oud-Rijswijk hard achteruit is gegaan de laatste tijd. Vaak zijn medicijnen niet op voorraad of wordt je afgescheept met een ander merk. De klant is hier niet koning. Ik vind het triest voor de klanten en het personeel dat het management en Medsen dit zover hebben laten komen. In het algemeen maken apotheken al giga winsten, maar Medsen wil hier nog een schepje bovenop doen ten koste van de klant, medicatie (vaak uit minder ontwikkelde landen) en de service. Werkelijk schandalig. Ik hoop echt dat Medsen snel het roer omgooit, anders voorspel ik een grote leegloop. Mijn vrouw en ik zijn sinds vorige week al overgestapt naar een andere apotheek.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Medsen Apotheek Oud Rijswijk? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.