Waardering van Schiebroekse Apotheek - Rotterdam op 8 februari 2015

4.0
  • Hyperthyreoïdie

Meer last van de apotheek dan van mijn schildklier... De medicijnen (Strumazol en Euthyrox) moet ik blijven slikken. Worden desondanks maar mondjesmaat verstrekt. Vooral Euthyrox. Dus elke keer weer een recept halen en elke keer weer aan denken op tijd langs te gaan. Zeker opletten als ik op vakantie ga dat ik tijdig voorraad aanleg. En elke keer is er wel wat. Kom ik er (meestal thuis) achter dat de strips achterlijk zijn doorgeknipt (wèg handige kalender...) èn er weer minder zijn meegegeven dan op het doosje staat. Kom ook herhaaldelijk voor niets omdat ze ze niet in huis hebben.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Schiebroekse Apotheek? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.