Service Apotheek Aan de Berg

Apotheek

Berg 22 A 5671 CC Nuenen

Waardering van Service Apotheek Aan de Berg - Nuenen op 4 mei 2020

N.v.t.

De service is erg wisselend. Wachttijden kort. Weinig privacy. Aardige medewerkers. Het ophalen van de geneesmiddelen is nu 2 x vlekkeloos verlopen, maar ook 3 x niet (moest terugkomen). Medicijnen zouden niet leverbaar zijn, maar na fors doorvragen blijken ze toch gewoon op de plank te liggen. Afspraken die met medewerker A worden gemaakt, worden niet altijd goed overgedragen of in de computer genoteerd. Daardoor blijven logistieke zaken fout gaan. Doosjes bestellen bij de groothandel (en ik doe niet moeilijk over merken, sterkte etc.), hoe moeilijk kan het zijn? Apotheek verschuilt zich achter landelijke problematiek leverbaarheid medicijnen. Daar heb ik alle begrip voor, maar het verhaal was feitelijk onjuist want een apotheek elders kon wel leveren. Toen ik aan de balie met die apotheek ging bellen en dat vertelde en mijn recept terugvroeg waren mijn medicijnen ineens wel aanwezig. Jammer, want dit familiebedrijf is in ons dorp monopolist.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Service Apotheek Aan de Berg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.