Waardering van Service Apotheek Brabantpark - Breda op 18 augustus 2011

5.8

Er ontstond verwarring over een door een specialist voorgeschreven recept (slecht handschrift, verwarring was terecht). Hierdoor besloot diegene die mij hielp (na uitleg van mij gevraagd te hebben) met collega's te overleggen. Uiteindelijk gaf ze me een vergelijkbaar, maar ander middel dan wat de dokter bedoeld had. Ik sputterde tegen omdat ik dit eerder had gebruikt en het medicijn bij mij niet werkte. Na wat gebakkelei was haar antwoord; Meneer dat andere middel hebben we niet, dit kunt u meenemen. Ik was zo verbaasd want ze sprak volgens mij de waarheid niet! Ik had haar zelf het middel met de voor mij overbekende verpakking zien terugzetten na overleg. Een liegende apotheker, dat kan toch niet!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Service Apotheek Brabantpark? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.