Waardering van Service Apotheek Brunssum - Brunssum op 6 oktober 2020

• N.v.t.
  • N.v.t.

1.0
  • Hart- en vaatziekten

Mijn dementerende moeder van 85 krijgt haar medicatie niet op tijd. Als enige mantelzorger met een baan ben ik vaak niet in de gelegenheid om de medicatie te komen halen. Tijdens de coronacrisis in maart was haar medicatierol verdwenen. Medicatie loopt vooruit qua datum. De medicatie wordt geen tweede keer aangeboden. Heb daar al meerdere malen over gebeld. Toen ik afgelopen week in de apotheek was was de bestelde medicatie weer niet aanwezig. Toen ik daar boos om werd, lachte een medewerkster mij uit. Toen ik haar daarop aansprak wilde ze me niet meer helpen. Ik heb toen besloten mijn moeder patient te Maken bij BENU Apotheek! Tip:schrap Service in de naam, want Service is Service Apotheek vreemd. En onbeschoft personeel is aanwezig. Klachtwaardig, ik heb dan. Ook een klacht ingediend.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Service Apotheek Brunssum? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.