Service Apotheek Maasniel

Apotheek

Raadhuisstraat 6 6042 JL Roermond

Waardering van Service Apotheek Maasniel - Roermond op 6 augustus 2018

Hoge bloeddruk

Aangezien het feit dat sinds begin Juli 2018 bekend is dat er problemen zijn met Valsartan, is naar mijn mening Apotheek Maasniel zeer tekortgeschoten met het informeren van patienten die dit middel voorgeschreven krijgen. Ik heb zelf uit de media moeten vernemen dat er gezondheidsrisico's bestaan mbt dit middel, en zelf de apotheek moeten kontakteren voor informatie. Toen kreeg ik pas te horen dat ze sinds een week opdracht hadden gekregen dit middel terug te roepen, en dat ik Valsartan maar niet meer moest slikken en de resterende medicijnen bij hun kon inleveren., en zelf een afspraak moest maken met mijn huisarts hoe verder te gaan.Aangezien het om een kankerverwekkende stof gaat vindt ik de gang van zaken zeer kwalijk, en had men veel eerder kunnen reageren/informeren naar de patient toe.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Service Apotheek Maasniel? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.