Waardering van Teyler Apotheek - Haarlem op 20 augustus 2014

6.5
  • Huidaandoeningen

Ik kon niet eerder komen wegens een stevige bronchitis met koorts waarvoor ik een antibiotica kuur heb. Ik loop met een flinke huid infectie. Waar ik pleisters voor had voor geschreven gekregen. Ik dacht dat de dokters assistente het goed had begrepen omdat deze er een code bij had geplaats. Ik had dit gevraagd omdat de pleisters de vorige keer bij u betaald moesten worden. Mijn klacht is hoe de dame achter de balie mij te woord staat. Deze dame zegt tegen mij,deze pleisters moet uw betalen waarop ik zeg de assistente had er toch een vermelding bij gezet? Waar op de dame achter de balie zegt ze kunnen er van alles bij zetten u, moet betalen of ze blijven hier. Ik vraag me af had deze dame niet vast 1 pleister mee kunnen geven. omdat ik tot morgen op de machtiging moet wachten. Ik wou dit gewoon even kwijt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Teyler Apotheek? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.