Service Apotheek Waldeck

Apotheek

Alphons Diepenbrockhof 37 C 2551 KG Den Haag

Waardering van Service Apotheek Waldeck - Den Haag op 30 april 2019

De wachttijden zijn vaak inderdaad lang, maar is gerechtvaardigd door de aandacht die zij aan de afhandeling en cliënten moeten besteden.De vraag of het medicijn werkt vind ik in het kader van een beoordeling voor een apotheek eigenlijk niet relevant, omdat de mate van werkzaamheid niet aan de apotheek toegeschreven kan worden, hooguit aan de dokter. Jammer dat het achterwege laten van een beoordeling hiervoor niet mogelijk is, zodat een vertekend beeld ontstaat. Mijn beoordeling moet een 9 zijn!Ik ben al tientallen jaren patiënt bij deze apotheek en meen daarom dat ik wel zicht heb op de kwaliteit van deze apotheek. Een betere zul je niet gauw vinden.Prima apotheek met vriendelijke, deskundige medewerkers! Mijn beoordeling is eigenlijk een 9 maar is lager geworden doordat het medicijn niet goed werkt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Service Apotheek Waldeck? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.