Waardering van Arbo365 - Zeewolde op 14 december 2019

1.5
  • Burn-out

Ik had het prettig gevonden als dr. K mij niet bij de verkeerde naam had genoemd, hij mij aangekeken had en hij niet zo moest zoeken naar mijn gegevens, en niet de vraag bij mij neer lag wat hij moest opschrijven voor de werkgever, en dat ik binnen 5 min. weer buiten stond na ruim 2 uur reizen. De vraag voor een second opinion wordt ook niet naar behoren uitgevoerd maar nieuwe afspraken worden wel gemaakt. Afspraken verzetten kan niet maar afspraken worden door hun regelmatig verzet. ARBO365 heeft een éénzijdige agenda. Er is geen spraken van deskundigheid in ieder geval niet merkbaar. Waardoor er geen vertrouwensband ontstaat. De casemanagers zijn ook zeer onpersoonlijk en onvriendelijk. “Wettelijk verplicht” is wat ze melden. Dit is wat hun op een voetstuk plaatst.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Arbo365? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.