Ausems en Kerkvliet, arbeidsmedisch adviseurs

Arbo- en reïntegratiebedrijf

Hengevelderstraat 45 47 7471 CG Goor

Waardering van Ausems en Kerkvliet, arbeidsmedisch adviseurs - Goor op 28 augustus 2020

Rugpijn

Ik moest een onderzoek ondergaan bij van Aussem en Kerkvliet. Ik ben HBO en universitair geschoold maar de psycholoog kwam tot de conclusie dat ik zeer laagbegaafd was. Ik had geen geheugen (ben dus een soort plant denk ik) en ik had geen concentratievermogen. Mijn profiel klopte helemaal niet. Niemand herkende me daarin. Toen moest ik naar een arbeidsdeskundige. Ze vroeg wat voor werk ik wou doen Ik noemde het beroep dat ik al meer dan 30 jaar had uitgeoefend. Na lang aarzelen was ze van mening dat ik dat wel zou kunnen (had het al meer dan 30 jaar gedaan!) maar dan wel onder begeleiding in een leerwerktraject.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Ausems en Kerkvliet, arbeidsmedisch adviseurs? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.