Waardering van Cohesie - Voorthuizen op 19 juni 2016

4.2
  • Burn-out

Ik ben bij Cohesie geweest voor het 100 dagen Spirit! Traject. Dit hele traject is omgeven met de deelnemers in het duister houden wat er gaat gebeuren. Een boel sessies tot laat in de avond bleek het geval. In het hele traject gaat het prima als je goed mee kan komen. Als je je kan schikken naar de grillen van het traject. Het probleem komt er alleen als je dat niet kan. Als je nou net even wat anders bent of niet goed mee kan komen. Dan krijg je ineens een ander gesprek voor je kiezen. Dan krijg je ineens andere keuzes. En dan lijkt een heel ander gezicht van Cohesie zich te laten zien. Een gezicht dat jou als deelnemer laat vallen als een baksteen. Het geen enkel probleem vinden om iemand emotioneel in de auto te laten stappen en zich totaal niet meer bekommeren om die deelnemer. Niet een keer of je goed bent aangekomen of hoe het met je gaat. Totaal niets. En als je daar dan na een paar weken radiostilte iets over zegt? Dan is het “Je had toch ook zelf contact op kunnen nemen”. Ja, zo ken ik er ook nog een. In het kort dus een bedrijf dat zich niet kan of wenst in te leven in een ander. Zich alleen maar schikt naar zijn eigen regeltjes. En lig je er uit, dan kan je vertrekken. Het geld voor de sessies zal vast wel vooraf betaald zijn ga ik dan maar van uit.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cohesie? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.