Waardering van E.J.M. van Paridon, bedrijfsarts - Eibergen op 18 oktober 2017

2.2
  • Burn-out

Nog nooit zoiets meegemaakt! Wat een vreselijk arts. Lacht je uit en neemt je klachten niet serieus. Luister niet naar wat je te vertellen hebt. En denk al zeker niet mee in een oplossing. Je hebt maar naar hem te luisteren anders verteld hij ook nog even dat hij jurist is en wel weet wat hij dan verder doet. Als je niet komt werken (zelfs geen aangepast werk) krijg je niet betaald. Deze arts raad ik niemand aan. Ik heb zelfs nog even gedacht dat het allemaal een grap was van de collega's. Zo onwerkelijk.

Reactie van/namens Arbo- en reïntegratiebedrijf E.J.M. van Paridon, bedrijfsarts - Eibergen

Medio december 2017 werd de waardering van 18 oktober 2017 onder mijn aandacht gebracht. Via Zorgkaart Nederland werd bemiddeld voor een gesprek. Op 27 december 2017 vond een gesprek plaats. In dit gesprek hebben wij de in mei 2017 door mij gegeven adviezen en de gevolgen hiervan voor werknemer en zijn gezin
besproken. In dit gesprek waren zowel werknemer als zijn echtgenote aanwezig. Voor de wijze waarop het advies is gegeven heb ik mijn excuses aangeboden. De lering is dat in voorkomende gevallen meer de dialoog gezocht moet worden, welk voornemen ik aan de opsteller van de waardering heb aangegeven. Zij heeft hierop aangegeven het gesprek gewaardeerd te hebben en tevreden te zijn met de uitkomst van dit gesprek.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor E.J.M. van Paridon, bedrijfsarts? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.