Waardering van Remaz Arbodiensten BV - Zeist op 4 maart 2013

3.8

Deze instelling werkt uitsluitend voor het bedrijf waardoor het is ingeleend en zijn er met name op uit medewerkers dus zo snel mogelijk weer aan het werk te schoppen. Na een burn out omtrent een zaak waar ik al 3 jaar bij aan het lijntje werd gehouden door het bedrijf waar ik werkte, werd ik na 2 weken weer gesommeerd maar weer aan het werk te gaan want ik had tenslotte en werkovereenkomst met dit bedrijf. zo niet dan zou men "stappen" gaan ondernemen. Op mijn verweer dat ik dan tevens stappen zou gaan ondernemen omdat mijn zaak inmiddels 3 jaar speelde en ik nog geen afdoende afhandeling had, bond men in en begon men te zeveren dat ze er voor mij waren en dat ze me alleen maar wilden helpen. Niet dus, ze zitten er alleen voor de werkgever !

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Remaz Arbodiensten BV? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.