Waardering van Remaz Arbodiensten BV - Zeist op 20 februari 2014

1.2

Ik heb een slechte ervaring met ramaz. Ben in de ziektewet gegaan om dat ik psychische problemen heb. Om dat ik maar 8 uur in de week werkt, vinden zij dat ik maar gewoon aan het werk moet. Want ik heb tijd zat voor me zelf zegen ze daar en willen me niet ziek melden. Ik ben voor 80% tot 100% af gekeurd voor psychische klachten. Heb je een callcenter medewerker aan de telefoon vraagt die dood leuk of je je armen en benen kunt gebruiken. Dit kan niet door de beugel je belt dat je niet kunt werken door psychische klachten en niet voor lichamelijke klachten. Ik ben nu ook van plan om te stoppen met werken want ik mag me niet ziek melden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Remaz Arbodiensten BV? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.