Waardering van Remaz Arbodiensten BV - Zeist op 14 juni 2012

2.7

Zeer slecht aan de telefoon. Men neemt boodschappen niet aan of geeft ze niet door. Ook soms wat onbehoorlijk en bits. Men laat je niet uitspreken, onderbreken je telkenmale halverwege de zin. Zelf houden zij zich niet aan de regels, of verzinnen er eigenhandig een paar nieuwe bij. Ondanks dat zij zeggen te staan voor zowel de werkgever als de werknemer lijken zij toch vooral partij te kiezen voor de werkgevers. Een afspraak maken op eigen verzoek bij de arbeidsdeskundige of een arts is onmogelijk en zal je niet lukken als Remaz dit zelf niet wil. Antwoord op vragen om het verstrekken van informatie of over het UWV kunnen zij nooit beantwoorden. Ik vind het om te huilen! Zeer slechte omgang met de mensen met een beperking terwijl dit wel een cliëntengroep van hen is. En dat te bedenken dat ik er zelf ooit heb gesolliciteerd, maar, zoals achteraf gezien was te verwachten, is nooit fatsoenlijk op mijn sollicitatiebrief en e-mail gereageerd. Nou van mij mag de bezem er door.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Remaz Arbodiensten BV? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.