Verhage en Van der Laan

Arbo- en reïntegratiebedrijf

Koninginneweg 98 3262 JD Oud-Beijerland

Waardering van Verhage en Van der Laan - Oud-Beijerland op 21 december 2020

Wat gaan deze mensen vreselijk met zieke werknemers om zeg! Ik heb een versleten knieschijf waardoor de pijn die ik de hele dag ondervindt mij belemmert om prestaties te leveren bij mijn werkgever. De bedrijfsarts deed weinig tot niets met de klachten die ik hem verteld had en probeerd mij tegen het advies van mijn behandelend orthopeed in mij aan het werk te houden. Na herhaaldelijke gesprekken aangegeven dat mijn werkgever niet bereid is om mij te helpen, deed de bedrijfsarts hier niets mee. Rapporten werden in het verleden en nu wee eerst naar de werkgever gestuurd. Dit zorgde voor een vervelende situatie tussen mij en mijn werkgever. De bedrijfsarts zelf is onbereikbaar en de casemanager doet helaas ook weinig. De volgende stap is naar het uwv.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Verhage en Van der Laan? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.