Waardering van ZeneZ - Dordrecht op 4 augustus 2018

3.5
  • Burn-out

Er wordt al vanaf dag 1 gezegd dat er niets/weinig met me aan de hand is. Ik probeer zo open mogelijk te vertellen wat er bij behandelaars is besproken, maar dit wordt niet geloofd/gehoord. Pas nadat ik uit mijzelf verslagen meeneem lijkt er erkenning te komen, al laat de 'arts' dit alleen maar merken door geen discussie meer aan te gaan en te zeggen dat wat er in de verslagen staat overeenkomt met de info die ik mondeling verstrekt heb.Er wordt niet geluisterd naar wat ik aangeef waarbij ik baat zou hebben, het tegendeel wordt juist opgelegd.Er oogt zeer weinig medische kennis. Dit blijkt uit dingen die opgelegd worden om te doen die herstel van de aandoening juist belemmeren of stagneren.Er wordt verkeerde informatie verstrekt. Zo zou een contra expertise van een uur met 1 persoon in mijn woonplaats plaatsvinden en na bellen met de instantie blijken het 3 gesprekken van elk 2 uur allemaal met verschillende personen te zijn en aan de andere kant van het land! Dit bedrijf werkt zeer goed mee aan je afbouw, maar helaas niet aan je opbouw

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ZeneZ? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.