Compass Integrative Medicine

Artsenpraktijk voor alternatieve geneeskunde

Camperstraat 38 1091 AG Amsterdam

Waardering van Compass Integrative Medicine - Amsterdam op 7 april 2017

Vruchtbaarheidsproblemen

In de aanloop naar mijn IVF-behandeling heb ik aangeklopt bij Debby. Ik heb gekozen voor een ondersteunende behandeling van acupunctuur in combinatie met Chinese kruiden. Daarbij heb ik de voedingsadviezen goed opgevolgd. Voor mij was de hormoonbehandeling heel zwaar. In die zin had ik 'pech'. Toch heb ik altijd het gevoel gehad dat de acupunctuurbehandelingen mij hielpen. Op de dag van de terugplaatsing was het mogelijk om zowel voor als na de punctie nog een acupunctuurbehandeling te ontvangen, dit terwijl het zondag was! Hier was ik erg blij mee aangezien onderzoek heeft aangetoond dat dit de kans van slagen verhoogd. Ik kan dan ook met grote vreugde melden dat de eerste poging meteen tot een zwangerschap heeft geleid! Ik zou acupunctuur als ondersteuning bij IVF / ICSI dan ook zeker aanraden. Helaas viel ook de zwangerschap de eerste 15 weken heel erg zwaar. Ook hier heb ik veel baat gehad van de acupunctuur, die ook gericht was tegen de misselijkheid en daarna op het verhogen van mijn weerstand. Debby heb ik ervaren als iemand waar je goed mee kan communiceren. Vragen en opmerkingen waren goed bespreekbaar en mijn advies is dan ook zeker om dit te doen als je ze hebt (als reactie op de wat mindere reviews!). Op de nieuwe locatie doet ook het belletje het gewoon, dus mocht je ongemak ervaren dan is Debby gewoon op te roepen!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Compass Integrative Medicine? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.