Waardering van dr. J.W.B. Albers - orthomanueel arts - Bunnik op 22 november 2017

Ten gevolge van stress en overbelasting had ik al zo'n drie jaar last van mijn nek en hoofd. Mijn hoofd trok naar achteren en mijn nek ging naar voren staan, vooral wanneer ik het te druk had. In de loop de jaren werd het steeds erger en op het laatst voelde ik me alleen comfortabel wanneer ik lag. Foto's wezen arthrose uit, waarop mijn huisarts zei dat er niets aan te doen was en dat ik pijnstillers moest proberen. Maar ik had helemaal geen pijn. Een vriendin met rugproblemen raadde me toen dokter Albers aan. Na een paar maanden is het stukken minder geworden en kan ik weer gewoon staan, wandelen en zitten, zonder dat mijn nek en hoofd opspelen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor dr. J.W.B. Albers - orthomanueel arts? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.