Waardering van Kliniek Voorschoten - Voorschoten op 18 juni 2012

8.3

Ik beschrijf mijn arts als zeer deskundig, prettig in de omgang en uniek in zijn soort. Ik heb gemerkt dat hij zeer goed in staat is om maatwerk te leveren zodat u zich als klant eindelijk weer beter gaat voelen. Hij zoekt de oorzaak van u probleem en pakt deze aan. Geen gevolgbestrijding maar terug naar de oorzaak van uw probleem en vooral terug naar een gezond lichaam. Mijn eczeem is verdwenen, evenals mijn vermoeidheid, mijn buikpijn en mijn hoofdpijn. En als ik een keer last heb van mijn rug en of nek, weet ik dat ik ook hiervoor bij mijn arts terecht kan. Zoek dus niet langer verder en kies voor deze arts.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kliniek Voorschoten? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.