Waardering van Miriam Schumacher, arts, Praktijk voor Integrale Geneeskunde - Castricum op 5 februari 2019

9.8
  • Sarcoïdose

Na jaren medische molen vanwege sarcoïdose (in de longen) en elke ochtend hoesten, heb ik op advies van dokter Schumacher bloedonderzoek naar allergie voor 90 soorten voedingsmiddelen gedaan (Imu Pro van het lab Pro Medical Health genaamd). Hieruit kwamen allergieën voor zuivel, gluten en ei. Na het stoppen met deze voedingsmiddelen, en tevens met suiker, ( en het veel meer gaan eten van groente) stopte binnen een paar dagen het hoesten, en was na een week de sarcoïdose niet meer op een CT-scan te zien. Door mijn nieuwe leefstijl voel ik me veel energieker, en enorm opgelucht.

Bent u of werkt u voor Miriam Schumacher, arts, Praktijk voor Integrale Geneeskunde? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.