Waardering van Orthomanuele revalidatie kliniek Solid Movement - Drachten op 28 februari 2017

• Rugpijn

44 jaar rugklachten in 3 kwartier verholpen?Ik hoor u zeggen: dat kan niet! Vandaag voor de 2e keer geweest ter controle nadat ik 3 weken geleden ben behandeld. Ik wilde wachten met mijn commentaar of het na de 3 weken nog steeds goed met mij gaat. En dat is zo! Ik kan zonder steun mijn broek weer aan trekken, op normale wijze mijn auto instappen ( niet eerst 1 been en dan de andere mee naar binnen slepen) mij omdraaien in bed en ik ga niet langer meer gebukt door het leven en loop nu rechtop. Laat u nooit meer iets wijsmaken door mensen die doen alsof ze ergens verstand van hebben! Accepteer nooit meer dat u moet blijven rondlopen met pijn of klachten of beperkingen omdat dit niet nodig is. Ik gun ieder mens Solid Movement! Ik ben een ander mens geworden.

Bent u of werkt u voor Orthomanuele revalidatie kliniek Solid Movement? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.