Orthomanuele revalidatie kliniek Solid Movement

Artsenpraktijk voor alternatieve geneeskunde

uit 3 waarderingen. Deze zorginstelling heeft te weinig waarderingen.

Waardering van Orthomanuele revalidatie kliniek Solid Movement - Drachten op 23 september 2019

Sinds medio augustus kampte ik met pijn in mijn heupen met uitstraling naar mijn bil en been. Na bezoeken aan huisarts en chiropractor bij Solid Movement terecht gekomen. De pijn werd namelijk erger. Vooral lopen en liggen was moeilijk. Op donderdag 19 september ben ik door Solid Movement behandeld. Wervel L11 bleek scheef te zitten en dat is weer recht gezet. De pijn zou na het weekend significant minder moeten zijn, volgens de Frank.Diezelfde middag was de pijn in mijn bil beduidend minder, de pijn in de heupen nog niet. Vrijdagochtend was ook die pijn veel minder en ’s middag na een half uur paardrijden had ik geen pijn meer tijdens het lopen. Ook die nacht heb ik goed geslapen en maandag ben ik weer naar Zumba gegaan. Ik ben dus meer dan tevreden over de behandeling en het resultaat!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Orthomanuele revalidatie kliniek Solid Movement? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.