Waardering van Praktijk voor acupunctuur M.W. Kraaijenhagen - Gouda op 2 januari 2013

4.7

Na aanvraag voor een afspraak voor acupunctuur net door een assistente teruggebeld, welke mij verteld dat ik hiervoor eerst maar naar een dermatoloog moet (terwijl ik in het voorgesprek al had aangegeven een geheel dermatologisch en allergologisch traject te hebben doorlopen). Om, nog voordat ik maar de kans krijg een woord te zeggen, af te sluiten met de stelling "acupunctuur kan niet helpen bij allergieen", en daarna op te hangen. Dit lijkt me niet een praktijk voor mensen die op zoek zijn naar verdere ondersteuning buiten het gangbare medische pad.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Praktijk voor acupunctuur M.W. Kraaijenhagen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.