Waardering van Praktijk voor manuele geneeskunde Ph.A.P. Cossée, locatie Balkbrug - Balkbrug op 21 februari 2014

9.3

Mijn ervaring is dat ik hier redelijk vlot terrecht kon. Mijn klacht was dat mijn rug helemaal op slot zat en bewegen erg veel pijn deed. Bij de huisarts deed men het af met een flinke dosis pijnstillers en het moest maar overgaan. Door familie kwam ik in contact met de heer Cossee, deze nam de moeite om mijn verhaal aan te horen en behandelde mij door te kijken waar mijn rug vastzat en zette dit met een paar bewegingen weer recht en 10 minuten later verliet ik de praktijk pijnvrij. Omschrijving in 1 woord! Fantastisch.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Praktijk voor manuele geneeskunde Ph.A.P. Cossée, locatie Balkbrug? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.