Waardering van Praktijk voor orthomanuele geneeskunde B.P.J. Smeele - Amsterdam op 14 februari 2019

9.2
  • Nekpijn

Ik ben onder behandeling geweest bij Dr. Smeele voor nekpijn, rugpijn en migraine ten gevolge daarvan. De behandelingen van Dr. Smeele zijn echt effectief, na jarenlange kostbare en uiteindelijk nutteloze trajecten elders. Voor mij betekent dit een  vermindering van de nekpijn en migraine, waardoor ik beter kan functioneren in gezin, werk en eindelijk ook weer in sport. Hij zorgt dat het de ruggegraat/ bewegingsapparaat als geheel weer beter functioneert, zonder te kraken. Als de klachten terugkomen ben ik met slechts 1 of 2 behandelingen weer geholpen. Zeer tevreden!

Bent u of werkt u voor Praktijk voor orthomanuele geneeskunde B.P.J. Smeele? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.