Waardering van Praktijk voor orthomanuele geneeskunde B.P.J. Smeele - Amsterdam op 13 februari 2019

9.8
  • Nekpijn

Waarom wordt dit niet vergoed door de verzekering?Na vele jaren zoeken naar een 'oplossing' voor mijn chronische helse pijnen, kwam ik na vele behandelingen in binnen en buitenland uit bij deze arts. Wat een verademing. Hij luisterde écht naar me. Met zijn duidelijke heldere uitleg over het lichaam was ik al snel veel wijzer over mijn klachten. Na 5 behandelingen was ik er al zoveel op vooruit gegaan. Mijn kwaliteit van leven is erom verbetert dankzij de expertise van deze arts. Onbegrijpelijk dan ook dat dit niet uit de basisverzekering vergoed wordt. Enorm dankbaar dat ik geluisterd heb naar mijn lichaam dat zeker wist dat er iets niet klopte in mijn lijf en voor de passie van deze arts. Mijn gezin heeft een andere moeder en vrouw gekregen.

Bent u of werkt u voor Praktijk voor orthomanuele geneeskunde B.P.J. Smeele? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.