Waardering van Praktijk voor orthomanuele geneeskunde B.P.J. Smeele - Amsterdam op 9 november 2014

9.8

Wie een ongeluk krijgt met als gevolg nek-en rugklachten moet niet te lang wachten om geholpen te worden! Een kraag dragen helpt niet. Laat het beoordelen door een deskundige die naar jouw klachten luistert. Na een auto-ongeluk kon ik me niet meer concentreren, ik had zo veel pijn in mijn nek en rug dat ik nergens anders aan kon denken. Een hel! Na enkele behandelingen door de heer Smeele in Haarlem kon ik weer binnen 2 maanden als mens functioneren en met een glimlach de heer Smeele bedanken voor zijn deskundigheid! Nogmaals bedankt!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Praktijk voor orthomanuele geneeskunde B.P.J. Smeele? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.