Praktijk voor OrthoManuele Geneeskunde E.B.J. van Essen, locatie Amsterdam

Artsenpraktijk voor alternatieve geneeskunde

uit 17 waarderingen. Deze zorginstelling heeft te weinig waarderingen.

Waardering van Praktijk voor OrthoManuele Geneeskunde E.B.J. van Essen, locatie Amsterdam - Amsterdam op 29 juli 2020

Rugpijn

12 jaar geleden en ook nu weer heeft mevrouw Van Essen mij zeer vakkundig geholpen. De eerste keer was er geen enkele arts, fysiotherapeut of manueel therapeut die iets aan mijn rugklachten kon doen. Na een aantal behandelingen van mevrouw Van Essen was ik weer als nieuw. Toen ik weer last kreeg van mijn rug ben ik meteen naar haar toe gegaan en ook nu weer heeft ze mij 'gerepareerd'. Ze is prettig in de omgang, luistert goed en is geduldig.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Praktijk voor OrthoManuele Geneeskunde E.B.J. van Essen, locatie Amsterdam? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.