Waardering van Preventief Medisch Centrum - Capelle aan den IJssel op 21 september 2016

9.7

Dr Trossel, is een zeer kundig man, die verder kijkt dan de klacht alleen. Hij kijkt naar de totale mens en heeft daarbij zoveel kennis, dat hij snel kan analyseren wat er echt met je aan de hand is.Hij is niet uit op geld, maar op het beter maken van jou als patiënt. Dr Trossel niet naar de pijpen danst van de reguliere zorg, maar volgt zijn eigen pad is het dus een super goed alternatief voor degene die echt beter willen worden. Ik ben nu 9 maanden onder behandeling, en ben daarvan al 7 maanden pijnvrij. Dat is geweldig daar ik al heel mijn leven pijn heeft.Dr Trossel luistert naar je en neemt de tijd voor je. En ik vindt hem een zeer kundige professional op het gebied van gezondheid.Ga uit van je eigen gevoel als je voor gezondheid gaat. Dat maakt een wereld van verschil.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Preventief Medisch Centrum? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.